Dolphin, the GameCube and Wii emulator - Forums

Full Version: DUDA ERROR/DUDE
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Forged12

Me sale este mensaje al abrir dbz sagas en una hp mini 110-120la
Me bota un error de createpixelshaderfrombytecode failed at src d3dshader.cpp 84
AYUDAA
Oh geez, your computer is severely underpowered, by a lot. I'm surprised anything even loads. Normally I would recommend that you update to the latest development build of Dolphin, but I don't think your computer meets the minimum requirements to properly run anything in Dolphin anymore.

The error comes from having per-pixel lighting enabled under the Graphics tab on the old version that you're using.

My recommendation is to get a new computer, as I doubt you'll get anywhere near fullspeed even with old broken builds.



From Google translate:

Oh vaya, el equipo está muy poca potencia , por mucho. Soy cualquier cosa cargas incluso sorprendido . Normalmente yo recomendaría que actualice a la última versión en desarrollo de Dolphin , pero no creo que el equipo cumple los requisitos mínimos para ejecutar correctamente nada en Dolphin más.

El error viene de tener iluminación por píxel habilitado en la ficha Gráficos en la antigua versión que está utilizando .

Mi recomendación es conseguir un equipo nuevo, como dudo que llegar a ninguna parte cerca de Fullspeed incluso con el viejo roto construye .

Forged12

Amigo , no hay otra manera de ejecutar un juego como ese de DBZ sagas , la verdad si es de muy poca potencia mi laptop, tu no podrias decirme algunos juegos que si correria esta laptop

De antemano gracias por la respuesta , de hecho tengo el dolphin 3.0 no se si esto es malo o es vieja le version?
Don't use Dolphin 3.0 - it's too slow and full of bugs / issues. If you must use an older version, use this one instead, it's much better for old underpowered PCs:

64bit (requires a 64-bit version of Windows)
http://dl.dolphin-emu.org/builds/dolphin...351-x64.7z

32-bit (works under Windows XP):
http://dl.dolphin-emu.org/builds/dolphin...351-x86.7z